پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

تقدیر از برگزیدگان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قزوین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

اصحاب رسانه در جنگ روایت‌ها زمینه هدایت افکار به سمت مطالبه گری صحیح و اطلاع‌رسانی را فراهم کنند

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قزوین با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، دکتر محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز، استاندار محترم و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار و از برگزیدگان این رویداد بزرگ رسانه‌ای استان تقدیر شد.

♻️دکتر محمدبیگی در این مراسم با بیان اینکه امروز هیمنه استکبار در هم شکسته شده و افول آمریکا و صهیونیست بین الملل به وضوح قابل مشاهده است، گفت: در حال عبور از پیچ گذار و در مرحله ای از نظم نوین جهانی هستیم و قدرت نرم جمهوری اسلامی به عنوان محور مقاومت در دنیا مطرح است. امروز با تلاش فعالان رسانه ای می توانیم در عرصه جهاد تبیین سرآمد باشیم.

🔻امروز برای انتشار افکار مختلف، میدان باز است اما فضای رها شده مجازی نیازمند ساماندهی است. امروز فضای رسانه ای ما نیازمند بازگویی اخلاق، عقلانیت و عاطفه است و این موارد سه شرطی است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند. اصحاب رسانه می باید با جهاد تبیین درست، در جنگ روایت‌ها زمینه هدایت افکار به سمت مطالبه گری صحیح و اطلاع‌رسانی را فراهم کنند.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید