پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

خانواده محور قانونگذاری؛

همایش دست آوردهای قانون حمایت از خانواده برگزار شد

همزمان با اولین سالگرد تصویب و ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نشست هم اندیشی پیرامون دست‌آوردهای یک ساله این قانون به همت فراکسیون جمعیت و خانواده برگزار شد.

دکتر فروتن دبیر ستاد ملی جمعیت، دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده، دکتر مصری نایب رییس دوم مجلس، دکتر خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، رئیس سازمان پزشکی قانونی، رئیس مجمع فعالان جمعیت کشور، مشاور عالی وزارت کشور در حوزه جمعیت، رئیس هلال احمر کشور، رئیس کمیسیون جوانی جمعیت،معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس جمهور، مسئولان و دبیران قرارگاه های ملی جمعیت از وزارتخانه های مختلف و ۷۰ نفر از فعالان مردمی جمعیت از سراسر کشور از مهمانان این همایش بودند.

دکتر محمدبیگی در این همایش ضمن خیرمقدم به حاضران و تشکر از اعضای کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و موثران قانونگذاری جمعیت تاکید کرد: الحمدلله همزمان با اولین سالگرد تصویب این قانون ۳۵ درصد مفاد آن در ریل اجرایی قرار گرفته است. ضرورت دارد با تلاش جامع تر و هم افزایی بیشتر مسئولان و گروه های مردمی همچنین اختصاص بودجه مصوب برای این قانون زمینه عملیاتی شدن کامل آن فراهم شود.

لازم به ذکر است فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده به ریاست دکتر محمدبیگی در سی و یک اردیبهشت سال ۱۴۰۰ با هدف حمایت و پشتیبانی از فعالیت های حوزه جمعیت در حوزه راهبردی و سیاستگذاری و تقنینی بوده است.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید