پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

برگزاری یازدهمین یادواره مردمی شهدای گرانقدر روستای کذلک

دکتر محمدبیگی: بزودی شیشه عمر رژیم صهیونسیتی خواهد شکست

با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم شهید پرور قزوین، آبیک و البرز، دکتر ولایتمدار، جمعی از مسئولان و مردم شریف، یازدهمین یادواره شهدای گرانقدر روستای کذلک در شهرستان آبیک با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل کنونی روز پنجشنبه برگزار شد.

دکتر محمدبیگی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام روستای کذلک و سایر شهدا گفت: ما به برکت خون شهدا شاهد اجرای عملیات های بزرگی چون وعده صادق ۱ و ۲ هستیم. ما شرمنده شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز آنها هستیم و راه جبران این شرمندگی خدمت صادقانه و تداوم راه شهدا و انقلاب، تمکین به ولایت و اطاعت از رهبری، اجرای قوانین و پاسداشت راه شهداست، خط قرمز ما توسط خون شهدا ترسیم شده و اجازه عبور از این خط را به هیچ کس نخواهیم داد.

سرعت وقایع جهان در راستای عصر ظهور بسرعت افزایش یافته و ان شاءالله بزودی شیشه عمر رژیم صهیونسیتی خواهد شکست و به سبب نسل کشی ظالمانه در نهایت در خون شهدای مظلوم فلسطین و لبنان غرق خواهد شد. ما با عملیات وعده صادق ۲ چنان ضرب شصتی به این رژیم سفاک و حامیان آنها نشان دادیم که در تاریخ ماندگار شد.

در پایان این مراسم با حضور دکتر محمدبیگی از خانواده معزز شهدا تقدیر و با حضور در منزل یکی از خانواده‌های شهدای کذلک با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت شد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید