پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

پیام دکتر محمدبیگی برای انتخابات ریاست جمهوری؛

آحاد مردم و نظام جمهوری اسلامی، برنده واقعی انتخابات

اکنون همه باید به رئیس جمهور منتخب برای تحقق سیاستهای کلی نظام کمک نماییم

✅ دولت چهاردهم راه و منش شهید رئیسی را برای خدمت به مردم شریف و اعتلای انقلاب اسلامی در پیش گیرد

✍️ دکتر محمدبیگی نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان و رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تقدیر از مشارکت مردم به دکتر پزشکیان منتخب این دوره از انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفته و آرزوی توفیق در تمام مراحل برای ایشان و دولت چهاردهم داشت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

🔻انتخابات تبلور مردم سالاری دینی در دوره‌های مختلف است و برنده واقعی آن آحاد مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. به مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی که در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی‌ بر حضور مردم علاقه‌مند به اسلام، جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم افزایش مشارکت را رقم زدند تبریک میگویم، چراکه این حضور نشان از شکست دشمنان جمهوری اسلامی برای تحریم انتخابات دارد و باعث ارتقاء امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی در سطح منطقه و بین الملل خواهد شد.

🔻اینجانب ضمن قدردانی از مجریان و ناظران و دست اندر کاران نظم، امنیت و رسانه انتخابات به دلیل برگزاری دقیق و سالم و شفاف انتخابات‌ به رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی‌ ایران تبریک میگویم و آرزوی توفیق در تمام مراحل را برای ایشان و دولت چهاردهم دارم.

🔻ان شاءالله تقویت همدلی و هم افزایی بین قوای سه گانه، دستگاه‌های حاکمیتی، جریان‌های مختلف سیاسی و همراهی مردم با دولت جدید برای پیشبرد امورات کشور را در پیش خواهیم گرفت. از ایشان میخواهم برای تقویت تعامل بین جریان‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان و تبدیل رقابت‌های انتخاباتی به همکاری‌های اجرایی گام های اساسی بردارند.

🔻اکنون همه باید به رئیس جمهور منتخب برای تحقق سیاستهای کلی نظام کمک نماییم. امیدواریم دولت چهاردهم راه و منش دولت شهید آیت‌الله رئیسی را به عنوان رئیس‌‌جمهور تراز جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم شریف و اعتلای هر چه بیشتر انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان در فرایندهای محرومیت زدایی، مبارزه با فساد، مدیریت جهادی و برقراری عدالت به خصوص ارتقاء راهبردهای حوزه زنان و خانواده با استفاده نیروهای متعهد، متخصص، جوان و انقلابی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه دهند.

و من الله توفیق

فاطمه محمدبیگی
نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی

📆 ۱۶ تیر ۱۴۰۳

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید