پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

محمدیه؛ دیار مردمان قرآنی

رویداد بزرگ مسابقات قرآنی شهر محمدیه (دوشنبه) با حضور پرشور فعالان قرآنی این شهر، حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه محترم، دکتر محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین و عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی، مهندس پیری شهردار و اعضای شورای اسلامی محمدیه همچنین اعضای کانون های قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

♦️اختصاص بیش از ۲۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بخش فرهنگ در بودجه ۱۴۰۳

🔊دکتر محمدبیگی در آیین افتتاحیه این مسابقات قرآنی با تاکید بر اینکه حضور نوجوانان و جوانان در مراسم های معنوی چون اعتکاف این نوید را می‌دهد که نسل آینده آماده پیشتازی در نظام‌سازی قرآنی است، گفت: در برنامه هفتم توسعه به دنبال ترویج فرهنگ قرآنی بودیم لذا یک درصد بودجه نهادها و مجموعه‌ها را برای حوزه فرهنگ اختصاص داده و بند یک آن را به امور قرآنی قرار دادیم. در بودجه سال ۱۴۰۳ نیز بیش از ۲۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بخش فرهنگ اختصاص دادیم.

🔻 نظام شکوهمند انقلاب اسلامی مولود مبارک دین و قرآنی است و باید حرکت ما در سمت نظام‌سازی قرآنی بیشتر شود تا نقشه راه حرکت خانواده ها در جمهوری اسلامی باشد. الحمدلله شهر محمدیه با مردمانی عاشق قرآن از شهرهای پیشرو در حوزه ترویج فرهنگ قرآنی است.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید