پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

حضور گروه دوستی پارلمانی سوریه در ایران؛

دکتر محمدبیگی: ایران آماده گسترش همکاری ها در حوزه های مختلف با سوریه است

خانم هیفاء جمعه نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران و هیأت همراه به منظور بررسی راهکارهای توسعه روابط فی ما بین وارد ایران شد و مورد استقبال آقای گلرو رئیس و دکتر محمدبیگی عضو هیئت رئیسه گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه و هیأت همراه قرار گرفت.

دکتر فاطمه محمدبیگی در این دیدار ضمن خیرمقدم گفت: در کنار همدیگر و با قدرت به مسیر مشترک ادامه خواهیم داد چرا که محورهای مذاکراتی ایران و سوریه بسیار است. الحمدلله با وجود مجلس و دولت انقلابی در ایران، سطح روابط با سوریه در حال افزایش است.

ایران اسلامی آماده است با توجه به تجربیات و امکانات بسیاری که در حوزه ساخت و ساز دارد در بازسازی کشور سوریه مشارکت فعال داشته باشد. همچنین دفتر علم و فناوری ایران در حلب فعال است. اعلام می کنیم نخبگان و متخصصان ایرانی این آمادگی کامل را دارند تا در حوزه های علم و فناوری، وزارتخانه های علوم و بهداشت، دیپلماسی سلامت قدم های قبلی را محکم تر کرده و یک قدم به جلو بردارند. امیدواریم شاهد افزایش روابط دو کشور در این حوزه ها باشیم.

الحمدلله ۹۷ درصد داروهای مورد نیاز ایران در داخل کشور تولید می شود، همچنین بسیاری از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته پزشکی در داخل کشورمان ساخته می شود که این نشان از خوداتکایی و توان بالای کشورمان در حوزه سلامت دارد. ایران آماده است در این زمینه با کشور سوریه همکاری های مشترک داشته و دیپلماسی بهداشت و سلامت را ارتقاء دهد.

بازدید هیات پارلمانی سوریه از نمایشگاه ساخت ایران در نمایشگاه بین المللی تهران

دیدار رئیس گروه دوستی ایران و سوریه با هیئت پارلمانی سوریه در تهران

دیدار گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران با وزیر امورخارجه

دیدار نائب رئیس گروه دوستی ایران و سوریه با دکتر محمدباقر قالیباف

ورود گروه دوستی پارلمانی سوریه به ایران

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید