پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

همزمان با هفته دانش‌آموز؛

حضور دکتر محمدبیگی در جمع باصفای دانش‌آموزان دبستان عارفه اقبالیه

نسل امروز از پرچمداران حرکت به سمت قله های رفیع تمدن اسلامی

♦️دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین همزمان با هفته دانش‌آموز در جمع صمیمانه دانش‌آموزان مدرسه دخترانه عارفه اقبالیه حاضر و روز دانش‌آموز و هفته بزرگداشت بسیج دانش‌آموزی را به این عزیزان تبریک گفت.

🔻در این بازدید که با همراهی امام جمعه محترم اقبالیه، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین، جمعی از مدیران آموزش و پرورش استان، شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر همچنین جمعی از معتمدان و بزرگان اقبالیه همراه بود، دکتر محمدبیگی با تبریک روز دانش‌آموز به بیان ویژگی ها و شاخص های شهدای دانش آموز به ویژه شهید حسین فهمیده اشاره کرد و گفت: یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز فرصت خوبی برای بلند کردن فریادمان علیه ظلم و جور دنیای استکبار است. الحمدلله نسل امروز از پرچمداران حرکت به سمت قله های رفیع تمدن اسلامی است و دل ما به وجود این عزیزان روشن است.

🔻 بازدید از وضعیت زمین چمن مدرسه و پیگیری برای بهبود وضعیت چمن این مجموعه و ساخت نمازخانه در این مدرسه از جمله بخش‌های این حضور دکتر محمدبیگی و مسئولان حاضر در مدرسه عارفه بود.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید