پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

دانشکده داروسازی قزوین؛ آرزوی ۲۰ ساله، در مسیر تحقق

دکتر فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان و رئیس مجمع نمایندگان استان به همراه دکتر دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و جمعی از مدیران دانشگاه از پروژه در حال احداث دانشکده داروسازی قزوین بازدید کرد.

🔰این دانشکده که به دنبال رایزنی های مکرر و پیگیری های مجددانه دکتر محمدبیگی نماینده پرتلاش مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز در کمیسیون بهداشت و نشست با معاونت آموزشی در وزارتخانه همچنین تلاش های مستمر مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولان استانی در ۳ سال اخیر موافقت اصولی تأسیس آن و جذب دانشجوی خارجی در مرحله نخست دریافت شده، در ۶ طبقه به متراژ ۸ هزار متر در حال ساخت است.

🔊دکتر محمدبیگی با اعلام اینکه راه‌اندازی این دانشکده آرزوی ۲۰ ساله مردم استان قزوین است، گفت: با توجه به فعالیت بسیاری از شرکت‌های تجهیزات دارویی و بهداشتی در سطح استان، دانشکده داروسازی قزوین می تواند گام بلندی برای ارتقاء نظام سلامت در استان و رتبه دانشگاه علوم پزشکی در کشور باشد. بجاست از زحمات عزیزان پیگیر صمیمانه تشکر کنم که در مسیر تحقق این دانشکده تلاش های بسیار داشتند. همچنین به دنبال راه‌اندازی دانشکده های جدید دیگر از جمله دانشکده طب سنتی در استان قزوین هستیم.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. فائزه گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت نماینده محترم مردم قزوین سرکار خانم فاطمه محمد بیگی
    ریاست محترم جمهوری حضرت آیت الله رییسی ریاست محترم مجلس انقلای جناب آقای دکتر قالیباف نمایندگان مجلس انقلابی معاون محترم ریاست جمهوری جناب آقای مخبر آقای زلفی گل وزیر محترم علوم ما جمعی از داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری خواهان تعویق کنکور هستیم. همانطور که می دانید بعلت همزمانی کنکورهای ارشد و دکتری و انتخابات مجلس شورای اسلامی امکانی برای ما دانشجویان جهت شرکت در جهاد تبیین انتخابات در دانشگاهها و حضور فعال در میان مردم نیست و برگزاری کنکور در این برهه زمانی علنا حذف یک میلیون نفر از جوانان از عرصه جهاد تببیین مردم جهت شرکت در فرآیند انتخابات است. لذا خواهشمندیم با تعویق کنکور ارشد و دکتری ما را در امر ترغیب و تشویق مردم جهت شرکت در انتخابات، یاری کنید. چگونه ما داوطلبین کنکور بتوانیم در انتخابات شرکت کنیم وقتی باید بجای شرکت در همایش ها و حضور فعالانه در جامعه جهت جهاد تبیین باید مشغول جمع بندی مطالب در گوشه‌ای باشیم و آیا برگزاری این آزمون ها در این تاریخ و همزمانی با انتخابات جز خوشحالی معاندین نظام که برای عدم مشارکت مردم و کم رونقی انتخابات میلیاردها دلار هزینه کردند و با به شهادت رساندن عزیزانمان هر امر زشت و ناپسندی را مرتکب شده اند دستاورد دیگری دارد، در حالی که رئیس سازمان سنجش قبلا در مطلبی گفته اند که توانایی برگزاری چند آزمون را در یک هفته داریم و آیا برگزاری آزمون در اواخر فروردین مقدور نیست؟ از طرفی کدام عقل سلیمی کنکوری که مربوط به سال ۱۴۰۳ است را در اسفند ۱۴۰۲ برگزار می کند؟ لذا خواهشمندیم با تعویق کنکور به حضور حداکثری ما در انتخابات کمک کنید. و من الله التوفیق

دیدگاهتان را بنویسید