پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

به منظور گزارش گیری از دستگاه ها در حوزه عفاف و حجاب؛

دومین نشست مشاورین و معاونین امور زنان و خانواده دستگاه ها در مجلس برگزار شد

دکتر محمدبیگی: تغییرات لایحه عفاف و حجاب پس از تصویب در صحن علنی، باعث تضعیف روح مصوبه مجلس شد

🔰دومین نشست مشاورین و معاونین امور زنان و خانواده دستگاه ها با همکاری مشترک مجلس شورای اسلامی و بنیاد ملی عفاف و حجاب کشور با حضور دکتر فاطمه محمدبیگی عضو هیئت امنا و مدیره بنیاد ملی عفاف و حجاب کشور و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، حضرت آیت الله اختری دبیرکل و خانم دکتر نوروزی مدیر عامل بنیاد عفاف و حجاب، جمعی از اعضای هیئت مدیره بنیاد، معاونان و مشاوران امور زنان دستگاه ها و جمعی از مسئولان برگزار شد و ضمن گزارش گیری از مسئولان آخرین تحولات لایحه عفاف و حجاب مورد بررسی قرار گرفت.

🔊 دکتر محمدبیگی دبیر فراکسیون گام دوم مجلس در این نشست گفت: تغییرات لایحه عفاف و حجاب پس از تصویب در صحن علنی، دارای اشکالات متعدد و باعث تضعیف روح مصوبه مجلس است، امیدواریم این تغییرات که تعدادشان هم کم نیست به مصوبه اصلی برگردد.

🔻متاسفانه در قانونگذاری این لایحه در مجلس از ظرفیت خوب بانوان مجلس استفاده چندانی نشد. قانون کوتاه، موجز و رافع اشکالات بسیار محدود ۱۶ قانون قبل حوزه عفاف و حجاب و در بردارنده حمایت، پشتیبانی و ضمانت اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌توانست نسخه خوبی در شرایط حاضر جامعه باشد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید