پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

دکتر محمدبیگی خبر داد:

بازدید نظارتی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از پروژه چشمه نور

در راستای پیگیری آخرین وضعیت ابرپروژه چشمه نور دکتر خضریان سخنگو و مهندس میرسلیم از اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و آقای انبارلویی از مشاوران این کمیسیون به همراه دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان، دکتر رجحانی معاون استاندار و مسئولان اجرایی، علمی و پژوهشی چشمه نور از این پروژه در قزوین بازدید و در جریان آخرین جزئیات روند اجرایی پروژه چشمه نور و اقدامات و پیگیری های صورت گرفته، قرار گرفتند.

🔻متاسفانه پروژه مهم و حیاتی چشمه نور با وجود اهمیت والا در پیچ و خم عدم همراهی مسئولان ملی در طول بیش از یک دهه گذشته قرار گرفته است. این موضوع در ۳ سال گذشته بارها مورد پیگیری مستقیم دکتر محمدبیگی قرار گرفت و تلاش برای بازگرداندن این پروژه مهم در چرخه اجرا و تامین اعتبارات آن، باعث ورود کمیسیون اصل نود در پروژه و بازدید نظارتی از آن شد.

🔊دکتر محمدبیگی در تشریح جزئیات این بازدید نظارتی گفت: ابر پروژه چشمه نور می تواند بستر محل رفت و آمد نخبگان برتر کشور و جهان باشد، لذا باید این پروژه در اولویت دولت و در برنامه هفتم توسعه قرار بگیرد که این موضوع را به جد پیگیر هستیم. با پیگیری های انجام شده در مجلس، کمیسیون اصل نود برای کمک به پیشبرد این ابرپروژه مهم به میدان آمد، در بازدید نظارتی امروز مقرر شد موانع پروژه بررسی و در اسرع وقت جلسات پیگیری با حضور متولیان و مسئولان در کمیسیون اصل نود تشکیل شود.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید