پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

بازدید میدانی دکتر محمدبیگی از روستاهای بخش مرکزی قزوین؛

انتقال آب طالقان به مهرگان و قزوین؛ یک گام نزدیک تر

میز خدمت مسئولان؛ فرصتی برای کاهش مشکلات مردمی و مناطق

📌 انتقال آب طالقان به مهرگان و قزوین؛ یک گام نزدیک تر

🔰 دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز در بازدید میدانی همراه با برپایی میز خدمت به همراه جمعی از مسئولان در روستاهای زرشک، میزوج، باراجین، نجم آباد، گرکین و اردبیلک واقع در بخش مرکزی قزوین حاضر و مورد استقبال مردم مهمان نواز این منطقه قرار گرفت.

🔻 کمبود شدید آب شرب و آب کشاورزی، لزوم به سازی و آسفالت راه روستایی و معابر داخلی، جابجایی تیرهای برق و اصلاح روشنایی آنها، اصلاح طرح‌های هادی و ضعف اینترنت و آنتن دهی از اهم مشکلات مطرح شده توسط اهالی و معتمدان همچنین شوراها و دهیاران محترم بود.

🔊 دکتر محمدبیگی ضمن پیگیری اقدامات انجام شده مسئولان در حوزه‌های مختلف، با تاکید بر اینکه رفع کمبود آب در مناطق مختلف از جمله مهمترین دغدغه‌های نمایندگان و مسئولان استانی بوده و هست، گفت: الحمدلله بعد از تکمیل فاز اول انتقال آب سد طالقان و رسیدن آب یک به آبیک، اجرای فاز بعدی طرح انتقال آب سد طالقان به زیاران شروع و مراحل بعدی انتقال به شهر‌های اطراف از جمله مهرگان و در نهایت قزوین نیز در دستور پیگیری قرار گرفت. تمام تلاش ما تسریع در روند آبرسانی انتقال آب سد طالقان به بیش از ۱۵ شهر و ۱۹۴ روستای استان است چرا که این موضوع دغدغه و مطالبه مهم مردم این مناطق است.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید