پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

دعوت رئیس مجمع نمایندگان استان برای حضور پرشور در جشن «پای خانواده ایستاده ایم»

🌀 دعوت رئیس مجمع نمایندگان استان برای حضور پرشور در جشن «پای خانواده ایستاده ایم»

✍️دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در بیانیه ای از اقشار مختلف مردم دیار مینودری جهت حضور پرشور در جشن «پای خانواده ایستاده ایم» دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

🔻 امروز نوک پیکان توطئه های دشمن این بار واضح تر و شدیدتر به دنبال جنگ ترکیبی با محوریت به حاشیه بردن ارزش خانواده و حجاب و عفاف است؛ توطئه ای که نظیر آن را رضاخان پلید با حمایت انگلیسی‌ها دنبال کرده و درصدد اسلام‌زدایی و جایگزینی ارزش‌های لیبرالیستی چون طرح کشف حجاب و کشاندن زن به بی‌بند و باری و فساد به جای ارزش‌های اسلامی_ایرانی در جامعه بود اما با بصیرت و هوشیاری مردم متدین و قیام در جای جای کشور از جمله قیام مردم مشهد در مسجد گوهرشاد روبرو شد.

🔻بی شک هویت‌بخشی به زن ایرانی بدور از نگاه جنسیتی از مهمترین دست آوردهای انقلاب اسلامی است، ان شاءالله با هوشیاری مردم و همت مسئولان تلاش دشمنان برای بی هویتی زن ایرانی و تاثیر منفی بر نهاد خانواده این بار هم راه به جایی نخواهد برد.

🔻 با مردم عزیز بار دیگر عهد می بندیم که تا پای جان پای ارزش های دینی و انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد، در خصوص لایحه ضعیف پیشنهادی دولت و قوه قضاییه هم تاکید میکنم با تمام قوت برای اصلاح آن پای کار هستیم تا قانونی جامع در حوزه عفاف و حجاب در کنار دیگر قوانین این حوزه تصویب کنیم.

🔻امروز نیز بار دیگر در اجتماع بزرگ خانوادگی قزوین که به مناسب روز بیست و یکم تیر ماه روز عفاف و حجاب با شعار «پای خانواده ایستاده‌ایم» گرد هم می آییم تا ضمن مخالفت با توطئه های شوم دشمن برای خروج خانواده‌های ایرانی از مسیر پاکدامنی و عفت‌زدایی از جامعه، میثاق دوباره ای با آرمان ها و ارزش‌های اصیل ایرانی اسلامی ببندیم.

🔻وعده دیدار دوباره ما در جشن «پای خانواده ایستاده ایم»، امروز شنبه ۲۴تیر ساعت ۱۷:۳۰ در پیاده راه میدان آزادی (سبزه میدان)

فاطمه محمدبیگی
رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده و عضو هیئت مدیره بنیاد ملی عفاف و حجاب

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید