پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

افتتاح نمایشگاه مد و لباس در قزوین؛

می‌توانیم صادرکننده برندهای عفاف و حجاب باشیم

با حضور دکتر فاطمه محمدبیگی عضو بنیاد ملی عفاف و حجاب و رئیس مجمع نمایندگان استان، جمعی از مسئولان و طراحان و تولیدکنندگان برتر کشور اولین و بزرگترین نمایشگاه مد و لباس بانوان قزوین افتتاح شد.

🔊دکتر محمدبیگی در این مراسم با اشاره به استقبال بالای مردمی از این نمایشگاه، برگزاری چنین نمایشگاه هایی که مورد مطالبه مردم به ویژه بانوان است، را بسیار لازم و کاربردی دانست و گفت: وظیفه ی ما مسئولان این است که تمام ظرفیت های، هنری، علمی، آموزشی فنی و حرفه ای و رسانه ای را کمک و پشتیبانی کنیم. وزارت صمت نیز وظیفه دارد برای تولید پوشاک مناسب ایرانی اسلامی برنامه ریزی مدونی داشته باشد. ما میتوانیم برندهای تولیدات عفاف و حجاب را به دیگر کشورها صادر کنیم.

🔻 به مسئولانی که باید از تولید البسه مناسب و چادر ایرانی حمایت می کردند اما نکردند، باید بازارها و بازارچه هایی برای تولید و‌ عرضه آن میگذاشتند اما نکردند؛ می گوییم مطمئن باشید این ملت از حقوق خود نمی‌گذرد و ما هم از حقوق عفیفانه سهم ملت نخواهیم گذشت. در تدوین برنامه هفتم در تلاشیم تا در قالب حمایت از زیست عفیفانه و اجرای متقن قوانین عفاف و حجاب پیشنهادات قوی ارائه شود.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید