پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

برگزاری نشست مشترک مجمع نمایندگان استان با نماینده ولی‌فقیه در استان؛

دکتر محمدبیگی: وحدت و یکپارچگی باید در اولویت مسئولان باشد

آیت‌الله عابدینی: نمایندگان مجلس را در انسجام مردم، پای کار می‌بینیم

🌀همزمان با اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم، نشست مجمع نمایندگان استان با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین روز گذشته برگزار و نمایندگان محترم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات در سطح مجلس،ملی و استانی به بیان برخی از مسائل استان و کشور پرداختند.

🔻آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه نمایندگان کنونی مجلس را نقش‌آفرینان جدی می‌شناسیم و امیدواریم در انسجام و وحدت مردم همان گونه که از گذشته بودند، بیشتر نقش‌آفرینی کنند، گفت: احترام رهبر معظم انقلاب به مجلس یازدهم بایستی با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

♦️دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان نیز در این نشست بر ضرورت وحدت و یکپارچگی در بین مسئولان ۳ قوه استان تاکید و عنوان کرد: قطعاً نقدهایی در بخش‌های مختلف وجود دارد اما نباید اختلاف نظرها را به جامعه کشاند و درگیر حواشی شد. الحمدلله گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت و تعالی استان برداشته شده که کم‌نظیر است. همچنین مجلس یازدهم با شعار گره‌گشایی از مشکلات، قوانین جامع و کاربردی در حوزه‌های مختلف تصویب کرده که اجرای آنها می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف نماید. رعایت حدود و اجرای کامل بیانات رهبر معظم انقلاب توسط نمایندگان، مسئولان اجرایی و دستگاه‌های نظارتی باید در اولویت باشد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید