پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

بازدید مجمع نمایندگان استان از پروژه های در حال تکمیل شهرداری قزوین

باز شدن گره‌های چند ده ساله در قزوین

مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با دکتر صباغی شهردار محترم قزوین (۲۴ خرداد) ضمن بررسی مسائل مرتبط با حوزه مدیریت شهری و پروژه های شهرداری قزوین، گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته را دریافت کردند.

🔻 بازدید از پروژه های در حال تکمیل کمربندی شرق شهر و تئاتر شهر قزوین از دیگر برنامه‌های مشترک نمایندگان استان با شهردار قزوین بود.

🔊دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان در خصوص بازدید از پروژه های عمرانی و فرهنگی در آستانه افتتاح، ضمن تقدیر و خداقوت به تلاش و همت جهادی مدیریت جدید شهری به ویژه شهردار قزوین در تکمیل پروژه های بزرگ عمرانی و فرهنگی نظیر کمربندی شرق و تئاتر شهر، این پروژه‌ها را گره گشای بسیاری از مشکلات چند دهه اخیر دیار مینودری دانست و گفت: اجرای پروژه کمربندی شرق شهر قزوین علاوه بر کاهش بار ترافیک و آلاینده های زیست محیطی می تواند به تفرجگاه مناسبی برای مردم تبدیل شود. همچنین از دقت نظر شهردار محترم در اجرای مفاد قانون جوانی جمعیت در حوزه ایجاد استرحتگاه مادر و کودک سپاسگزارم، شهر قزوین جزو معدود شهرهایی در کشور است که این بندهای قانونی را ایجاد کرده است. پروژه تئاتر شهر نیز به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ فرهنگی استان قطعاً می تواند مورد بهره‌برداری هنرمندان و ارتقاء هنر تئاتر و نمایش در استان باشد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید