پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

برپایی میز خدمت مجلس و دولت در طارم زیبا

تصویب ۲۰ برنامه مهم برای آبادانی بیشتر طارم

روز گذشته دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم پرتلاش قزوین، آبیک و البرز به همراه استاندار محترم، معاونین، فرماندار قزوین، جمعی از مدیران کل و مسئولان منطقه ای در سفر یک روزه به منطقه طارم سفلی، پیگیر آخرین وضعیت خدمت رسانی به مردم شریف این منطقه شدند.

🔻بازدید از مسیر چرگر به دهنج، بازدید از پروژه در حال احداث مجتمع آبرسانی ماهین با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی که ۱۳ روستای دهستان چوقور را تحت پوشش قرار می دهد، حضور در جمع مردم عشایرنشین چموشگزک در شامادشت، بازدید از معدن مس طارم، ادای احترام به مقام شامخ شهدا در سیردان‌ و دیدار با مردم روستاهای کلج و ارکن کرد از جمله برنامه‌های دکتر محمدبیگی و مسئولان ارشد استان در طارم سفلی بود.

🔻برگزاری شورای اداری بخش طارم در شهر سیردان از دیگر برنامه‌های این سفر بود که در این نشست بزرگان و معتمدین، دهیاران و اعضای شورای شهر و روستای مناطق مختلف طارم به بیان مشکلات و دغدغه‌های منطقه خود پرداخته و در نهایت بیش از ۲۰ برنامه برای توسعه و آبادانی منطقه طارم مصوب شد.

🔊دکتر محمدبیگی با تاکید بر اینکه حضور مسئولان در طارم رزمایش خدمت به مردم با فرهنگ این بخش است، گفت: الحمدلله تصمیمات خوبی در این سفر گرفته شده که ضمن تقدیر از عزم مسئولان برای خدمت به مردم، خواستار تسریع در فرآیند اقدامات و اجرای پروژه‌های مختلف برای کاهش محرومیت در این منطقه هستم.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید