پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

بازدید میدانی دکتر محمدبیگی از راه قزوین - الموت - تنکابن؛

پیشرفت بالای 70 درصدی پروژه/ برای افتتاح پروژه، یک یاعلی نیاز است

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، ابیک و البرز روز گذشته‌ با سفر به الموت شرقی، از آخرین وضعیت پروژه راه قزوین – الموت – تنکابن بازدید کرد و گفت: این پروژه یکی از مصوبات مهم سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین در سال ۸۲ بود، با وجود گذشت ۱۹ سال هنوز به بهره برداری نرسیده است. الحمدالله با شروع مجلس یازدهم و در سایه پیگیری مجدانه نمایندگان و همت مسئولان اجرایی روند پیشرفت پروژه سرعت بیشتری یافت و الحمدالله امروز به پیشرفت بالای ۷۰ درصد رسیده است.

🔻در حال حاضر این پروژه در قطعه ۴ با مشکلاتی روبروست که ان شاءالله از وزیر محترم راه این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا هر چه سریعتر این مشکلات مرتع شود، افزایش بودجه این پروژه ضروری است، باید مسئولان پای کار باشند تا به واسطه بهبود زیرساخت ها شاهد رونق این منطقه باشیم.

🔻پروژه احداث محور قزوینالموت تنکابن یکی از پروژه‌های ملی است که علاوه بر تسهیل دسترسی استان‌های جنوبی و مرکزی از قزوین به شمال کشور، مسیر دسترسی قزوین به مازندران را ۱۸۰ کیلومتر کوتاه کرده و شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد و رونق گردشگری منطقهٔ الموت را در آینده فراهم خواهد کرد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید