پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

بازدید دکتر محمدبیگی از مراکز اورژانس استان؛

پیشرفت در تقویت زیرساخت‌های عمرانی، تجهیزات و نیروی انسانی اورژانس استان

جذب بیشتر نیروی انسانی استان در حوزه سلامت را پیگیری خواهم کرد

🌀 دکتر فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت به همراه رئیس و معاونان اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین، از پایگاه های اورژانس صفا و عوارضی ۴ اتوبان، ایستگاه سلامت، مرکز پاسخگویی به تماس ۱۱۵ اورژانس و EOC بازدید و پیگیر روند خدمات رسانی به مردم عزیز توسط این مجموعه امدادی شد‌.

🔊بانوی نماینده استان ضمن خداقوت به مجموعه اورژانس و تشکر از اقدامات روبه پیشرفت در این مجموعه، بر تجهیز و احیاء زیرساخت‌های حوزه اورژانس استان تاکید و عنوان کرد: افتتاح پایگاه های جدید اورژانس در استان بسیار امیدآفرین است. الحمدلله سال گذشته ۲ موتورلانس و آمبولانس به تجهیزات امدادی اضافه و تعدادی آمبولانس نیز بازسازی و به ناوگان امدادی بازگردانده شد، ما نیازمند ۶ موتورلانس دیگر برای تسریع در امدادرسانی هستیم.

🔻 تعداد پایگاه های اورژانس در شهر قزوین باید از ۸ پایگاه به ۱۶ پایگاه ارتقاء یابد. کمبود اتوبوس آمبولانس را هم در سطح ملی پیگیری خواهیم کرد.

🔻در اورژانس استان ۱۲۰ نفر کمبود نیروی انسانی داریم، با پیگیری بسیار در کمیسیون بهداشت، دولت با جذب ۲۵ هزار نیروی حوزه سلامت در سطح کشور موافقت کرد، اما با عدم رعایت عدالت در توزیع میزان جذب نیرو به ویژه برای استان قزوین روبرو هستیم. این موضوع را در تذکر به وزیر بهداشت به جد پیگیری خواهم کرد تا سهمیه جذب استان ارتقاء یابد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید