پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

بعد از سالها انتظار؛ کلنگ الحاقی بیمارستان شهدای آبیک بر زمین زده شد

کلنگ فاز الحاقی بیمارستان شهدای آبیک به مساحت ۱۰ هزار متر مربع به صورت مشارکت خیر ساز، با حضور دکتر محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز، استاندار قزوین، دکتر سیاهکلی، فرماندار آبیک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، آقای ابویی خیر این پروژه و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستان بر زمین زده شد.

🔊 دکتر فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان در این مراسم، با بیان اینکه در قالب اجرای طرح الحاقی بیمارستان شهدای آبیک ۹۶ تخت به آن اضافه می‌شود، گفت: از ابتدای ورود به مجلس در سال ۹۹ تاکنون پیگیری‌های متعددی برای پروژه انجام شده و از سوی نمایندگان و مسئولان در سطح ملی، استانی، شهرستانی، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی همچنین کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای ارتقاء و توسعه بیمارستان شهدای آبیک و حل معضلات آن، بازدیدهای میدانی، مکاتبات و جلسات و پیگیری های جدی برگزار شده است که جای تقدیر از همه عزیزان دارد.

🔻 طبق رایزنی ها و مکاتبات صورت گرفته با رئیس جمهور و دیدار با وزیر بهداشت و متعاقباً سفر ایشان به استان قزوین در دو نوبت، وضعیت بیمارستان شهدای آبیک پیگیری شد و معاونین وزیر بهداشت اعم از معاونین درمان، توسعه و منبع انسانی در آبیک حضور یافته و پیگیری ها صورت گرفت. همچنین برای تجهیز پروژه الحاقی بیمارستان شهدا و تخت های دیالیز و تجهیزات مورد نیاز نیز قول مساعد گرفته ایم.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید