پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

با حضور دکتر محمدبیگی و مسئولان استانی؛

بازدید میدانی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس از نیروگاه شهید رجایی

صبح امروز دکتر رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس، دکتر سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با استقبال دکتر محمدبیگی سخنگوی فراکسیون محیط زیست، آقای اعلایی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استان، وارد قزوین شده و از نیروگاه شهید رجایی بازدید کردند.

🔊دکتر فاطمه محمدبیگی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته، از عدم نگاه جامع در سطح ملی در حوزه حمایتی از محیط زیست انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در بودجه‌های کلان کشور حمایت ویژه ای در حوزه رفع مسائل زیست محیطی دیده نشده است. سوال جدی و مطالبه ما از دولت این است که وزارت نیرو، وزارت نفت و سازمان محیط زیست چه برنامه ای برای ارتقاء سطح کیفیت نیروگاه‌ها دارند تا از میزان آلایندگی در این حوزه کاسته شود؟

🔻نیروگاه شهید رجایی تنها برای استان قزوین نیست بلکه استان های همجوار و پایتخت هم از این نیروگاه بهره مند هستند، متاسفانه بار سنگین آلایندگی موجب افزایش میزان آسیب‌ها شده لذا حل معضلات زیست محیطی این نیروگاه باید به صورت ویژه در سطح ملی مورد توجه قرار بگیرد.

⭕️ بازدید از سایت پسماند پاکسار (محمد آباد)، کلنگ زنی مرکز کنترل و پایش محیط زیست، جلسه با مدیران استان و نشست با جمعی از بانوان فعال احتماعی، محیط زیستی و فرهنگی از دیگر برنامه های این سفر یک روزه متولیان حوزه محیط زیست به استان قزوین خواهد بود.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید