پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

رایزنی دکتر محمدبیگی با معاون وزیر آموزش و پرورش؛

پیگیری وضعیت ۱۴۸ نیروی خرید خدماتی آموزشی

جلسه مجمع نمایندگان با وزیر آموزش و پرورش برگزار میشود

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز در دیدار جمعی از نیروهای خرید خدمات آموزشی استان ضمن شنیدن دغدغه های آنها طی تماس تلفنی با آقای لاشکی معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش پیگیر وضعیت این عزیزان شد.

در این گفتگو دکتر محمدبیگی بر ضرورت حل مشکل اعتباری جذب این ۱۴۸ نفر در استان تاکید و خواستار مساعدت و توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش به این موضوع شد و گفت: چندین بار به صورت مکتوب پیگیری در خصوص وضعیت این افراد انجام شده اما جواب در خور داده نشده، انتظار می رود که وزارت آموزش و پرورش در این زمینه همراهی های لازم را انجام دهد.

معاون وزیر آموزش و پرورش نیز با تقدیر از پیگیری های پیشین دکتر محمدبیگی و دیگر نمایندگان استان برای حل این مشکل گفت: در جریان وضعیت این نیروها هستم و معتقدم همکاری کسانی که از قبل در آموزش و پرورش بودند باید ادامه یابد. این مطالبه مهم را در جلسه شورای معاونین وزارتخانه مطرح پیگیری خواهم کرد و ان شاء الله با نظر وزیر محترم وضعیت این نیروها مرتفع شود.

لازم به ذکر است بعد از این دیدار، دکتر محمدبیگی پیگیر برگزاری نشست فوری مجمع نمایندگان استان با وزیر آموزش و پرورش شد که این دیدار بزودی برگزار و مطالبات حوزه آموزشی و تربیتی استان پیگیری خواهد شد

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید