پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

پیگیری مطالبات مردمی توسط بانوی نماینده استان؛

۲۰۱ کیلومتر راه روستایی طارم آسفالت می‌شود

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز به همراه استاندار محترم، معاونین، فرماندار قزوین، دکتر سیاهکلی، جمعی از مدیران کل و مسئولان منطقه ای در سفر یک روزه مهمان مردم مهمان نواز بخش طارم شده و ضمن پیگیری آخرین وضعیت خدمت رسانی به مردم شریف این دیار، اقدامات خوبی را برای بهبود زیرساخت ها و پاسخگویی به مطالبات مردم طارم تصویب کردند.

📎 با مطالبه دکتر محمدبیگی و قبول مسئول معدن مس طارم و موافقت استاندار محترم مقرر شد ۳۰۰ قطعه زمین برای مسکن کارگری در طارم سفلی اختصاص یافته و برای کارگران عزیز ساخته شود.

♦️ آسفالت و ترمیم راه‌های روستایی طارم و لزوم استفاده از اعتبارات محرومیت زدایی از دیگر مطالبات مهم دکتر محمدبیگی برای کاهش میزان محرومیت این منطقه بود که تصویب شد زیرساخت و آسفالت بیش از ۲۰۰ کیلومتر راه بخش طارم سفلی در دستور کار قرار بگیرد.

🔻ضرورت ایجاد بازار بزرگ زیتون در طارم سفلی برای خرید و فروش زیتون و تکمیل زنجیره محصولات آن، اشتغال پایدار و جذب گردشگر، لزوم مدیریت منابع آب، آبخیزداری، اجرای طرح‌های مختلف آب‌رسانی و تکمیل مجتمع‌های آب‌رسانی روستایی همچنین تعیین تکلیف سهمیه استان از آب سفیدرود و پیگیری احداث سد بورمانک و بهگانه رود از دیگر موضوعات مورد تاکید دکتر محمدبیگی در شورای اداری طارم بود که به تصویب رسید.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید