پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

ورود پرونده تقسیمات کشوری استان قزوین در فاز جدید

کمیته تقسیمات کشوری به استان سفر می کند

با حضور دکتر محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز نشست تخصصی بررسی مطالبات استان در حوزه تقسیمات کشوری با مدیر کل تقسیمات کشوری سرکار خانم دکتر احمدی و تیم فنی همراه ایشان در وزارت کشور برگزار شد.

بانوی نماینده استان در این نشست که دکتر سیاهکلی، سردار کبیری معاون امنیتی سیاسی استانداری و مسئولان تقسیمات کشوری در استان نیز حضور داشتند، ضمن اشاره به دو سال پیگیری مکرر و نامه نگاری های مکرر با رئیس جمهور، وزیر کشور و مسئولان ملی و استانی گفت: تسریع در ارتقاء تقسیمات کشوری استان به ویژه در بخش طارم سفلی به دو بخش، ارتقاء الموت غربی و الموت شرقی، آق بابا، مهرگان و محمدیه، اقبالیه و همچنین نصرت آباد مورد تاکید جدی ما به عنوان خادمان ملت است.

استان قزوین در حوزه تقسیمات کشوری عقب ماندگی های بیش از ۲ دهه ای دارد و ضرورت دارد با تسریع در تقسیمات کشوری شاخص های محرومیت، بحث مسائل امنیتی، مسائل مربوط به حوزه ساختاری، و توسعه مناطق به لحاظ صنعتی و بحث مهاجرت معکوسی ارتقاء یابد. امیدواریم این موضوع در دولت سیزدهم که اهتمام خوبی در حوزه عدالت ورزی و رفع محرومیت مناطق دارد، هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

در این نشست بعد از بررسی‌های مجدد مطالبات استان، مقرر شد که کمیته تقسیمات کشوری سفری به استان قزوین داشته و بستر تحولات مهم در استان را رقم بزنند.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید