پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

با حضور دکتر محمدبیگی؛

کلنگ گازرسانی ۶ روستای آبیک بر زمین زده شد

در مراسمی با حضور دکتر محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز، فرماندار آبیک، جمعی از مسئولان کلنگ آغاز عملیات گازرسانی به ۶ روستای کهوان، توداران، طیخور، قاضی کلایه، کذلک و حاجی آباد در بخش مرکزی آبیک بر زمین زده شد.

💠یکی از مهمترین مطالبات مردمی که در بازدیدهای میدانی دکتر محمدبیگی در روستاهای صعب العبور و کوهستانی مورد درخواست بود، موضوع گازرسانی و روشن شدن مشعل گاز در خانه های روستایی بود. الحمدالله در طول ۲ و نیم سال گذشته با پیگیریهای صورت گرفته در سطح ملی و استانی، همت والای شرکت گاز استان وهمچنین مصوبه مجلس یازدهم مبنی بر افزایش سرانه گازرسانی به ۴۵ میلیون تومان به ازای هر خانواده، گام‌های بلندی در راستای لبیک به این مطالبه مهم برداشته شده است.

🔊دکتر محمدبیگی با تقدیر از همت مسئولان استانی و شهرستانی تاکید کرد: در جهت پیشرفت توسعه وآبادانی روستاها باید تسریع در پیگیری اصلاح راه ها، آبرسانی همچنین گازرسانی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان در اولویت مسئولان قرار بگیرد. ان شاء الله با عزم جدی و همت جهادی و برنامه‌ریزی دقیق مسئولان، در راستای نهضت عظیم گازرسانی با توجه به تامین مالی و اعتباری گازرسانی براساس مصوبه مجلس یازدهم، تا ۲ سال آینده ۱۳۷ روستای استان به ویژه در مناطق صعب العبور و محروم شهرستان های قزوین، آبیک و البرز بعد از ده‌ها سال انتظار از نعمت گاز خانگی بهره مند خواهند شد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید