پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

پیگیری مطالبات بازنشستگان و کارگران استان توسط دکتر محمدبیگی

دکتر فاطمه محمدبیگی در نشست با رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور، انجمن صنفی کارگران ساختمانی و اعضای کانون بازنشستگان استان و خانه کارگر استان پیگیر مطالبات حوزه کارگری و بارنشستگی شد.

🌀 عضو فراکسیون کارگری مجلس در این نشست با تاکید بر اینکه باید مطالبات کارگران زحمتکش و بازنشستگان عزیز به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد، تاکید کرد: مجلس یازدهم در زمینه پیگیری موضوعات مرتبط با کارگری و بازنشستگی ورود جدی داشته که یکی از تازه‌ترین و مهمترین این قوانین باز کردن چتر حمایتی بیمه برای کارگران ساختمانی با اصلاح قانون مربوطه است که می توان آن را گام بلندی در راستای عدالت اجتماعی و پاسخ به مطالبات حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از این قشر زحمتکش دانست. قطعاً در بودجه ۱۴۰۲ نیز تلاش خواهیم داشت این حوزه به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

♦️ محمداسدی رئیس کانون بازنشستگان استان قزوین و رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور در این نشست خواستار توجه ویژه نمایندگان به صندوق تامین اجتماعی شد.

♦️کریمی دبیر اجرایی خانه کارگراستان نیز از تلاش و پیگیری‌های دکتر محمدبیگی در مورد حق و حقوق کارگران تقدیر و در مورد نادیده گرفتن صندوق تامین اجتماعی در بودجه سال آینده انتقاد کرد. وی بر ضرورت نظارت جدی مجلس برای اجرای صحیح قانون بیمه کارگران ساختمانی تاکید کرد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید