پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

بازدید میدانی؛

پیگیری مشکلات شهر قشلاق با حضور دکتر محمدبیگی

دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان در سفر یک روزه به شهرستان آبیک (۲۷ خرداد) در جمع اعضای شورای اسلامی شهر قشلاق حاضر و پیگیر آخرین اقدامات و تحولات این شهر شد.

🔻در این نشست اعضای حاضر ضمن اشاره به مطالبات مردم از جمله پیگیری آسفالت معابر قشلاق و آغاز روند آن، پیگیری جایگزینی شبکه فرسوده آب و فاضلاب قشلاق، بر ضرورت حضور فیزیکی ادارات و مجموعه های خدمت رسان در شهر جدید قشلاق تاکید کردند.

🔊دکتر محمدبیگی نیز با اشاره به اینکه شهر شدن قشلاق در سال ۹۹ گامی در راستای افزایش خدمات به مردم شریف این منطقه بود که بعد از یک فرآیند طولانی به سرانجام رسید، گفت: با وجود این اتفاق خوب هنوز ظرفیت های خدمت رسانی به خوبی در این منطقه مستقر نشده که از این موضوع گله مندیم. مطالبه جدی ما از مدیران کل و مسئولان استانی مستقر شدن هرچه سریعتر دستگاه‌های خدمت رسان در دو شهر جدید تأسیس زیاران و قشلاق است. الحمدلله جاده قشلاق به خاکعلی بعد از سال‌ها چشم انتظاری در حال بهسازی و روکش آسفالت است که با پایان آن مردم شهر قشلاق، خاکعلی و ۳۶ روستا از جاده سالم و ایمن بهره خواهند برد.

🔰بازدید از مرکز بهداشت شهر قشلاق از دیگر برنامه‌های سفر به شهرستان آبیک بود که دکتر محمدبیگی از پیگیری برای استقرار اورژانس در قشلاق خبر داد.

⭕️همچنین دکتر محمدبیگی اعتباری معادل ۲۵۰ میلیون تومانی ویژه ادامه ساخت و تکمیل پروژه کتابخانه قشلاق اختصاص داد تا شاهد رونق بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این منطقه باشیم.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید