پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

دکتر محمدبیگی خبر داد:

پیگیری بازگشت دوباره طرح افزایش تعداد نمایندگان استان قزوین و کشور در مجلس

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز از پیگیری مجدد افزایش تعداد نمایندگان در مجلس از جمله در استان قزوین خبر داد و گفت: امروز با امضای طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه، گامی دیگر در جهت افزایش نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تعداد ۲۰ نفر برداشته شد. این طرح که مجدداً به صحن علنی مجلس آورده شده، پیش از این با مخالفت نمایندگان مواجه شده بود.

در صورت نهایی شدن این طرح، یک نماینده به تعداد نمایندگان استان قزوین اضافه خواهد شد که طی آن حوزه‌های انتخابیه شهرستان های البرز و آبیک یک نماینده و شهرستان قزوین دو نماینده خواهند داشت.

امیدواریم بتوانیم با افزایش تعداد نمایندگان، کیفیت و کمیت رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه انتخابیه را بهبود بخشیم. افزایش نمایندگان به ما این امکان را می‌دهد تا با تمرکز بیشتر بر پیگیری بودجه‌های تقسیمات کشوری و مسائل و مشکلات مردم، خدمات بهتری ارائه دهیم.

حوزه انتخابیه قزوین به دلیل وسعت زیاد و جمعیت قابل توجه، یکی از گسترده‌ترین حوزه‌های انتخاباتی کشور است. وجود روستاهای متعدد، شهرها و مناطق صنعتی متنوع و پتانسیل‌های عظیم کشاورزی و منابع انسانی در این استان، نیاز به نماینده بیشتری را ضروری می‌کند.

امیدواریم با تصویب این طرح، بتوانیم خبر خوشی را به مردم عزیز حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز بدهیم و شاهد بهبود وضعیت زندگی آن‌ها باشیم.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید