پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

خداقوت به حافظان نظم و امنیت؛

پیام تبریک دکتر محمدبیگی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

بسم الله الرحمن الرحیم نِعْمَتَانِ مجهولتان اَلْأَمْنُ وَ اَلْعَافِیَةُ ارزش دو نعمت از نظر مردم پوشیده است: امنیت و تندرستی / پیامبر اکرم (ص)

هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی برای تجلیل از بزرگ مردان نیروی خدوم و جان برکف انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت است که در کنار دیگر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره خاضعانه و جان بر کف در دفاع از مظلومان و مقابله بی امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت در تلاشند.

امروز بیش از هر زمانی دلیر مردان نیروی انتظامی کشور در حفظ کیان و امنیت کشور عزیزمان ایثارگری و افتخارآفرینی می‌کنند. علمدارانی که جان بر کف مصداق اقتدار جمهوری اسلامی در جهان اند و در میدان مبارزه با دشمنان در حال رزمند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای امنیت به ویژه شهدای حوادث اخیر، از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی به ویژه در هفته های اخیر قدردانی کرده و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

ان شاءالله در سایه رهنمود‌های «فرماندهی معظم کل قوا» این حافظان امنیت کشور عزیزمان همچنین بسیجیان دلاور و دیگر نیروهای نظامی در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت و اقتدار در جامعه موفق و موید باشند.

فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید