پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

پنجره جمعیتی فقط ۵ سال باز خواهد بود

دکتر محمدبیگی: پنجره جمعیتی فقط ۵ سال باز خواهد بود/ ۲۰۰ هزار خانواده ۳ فرزندی و بیشتر برای دریافت زمین رایگان ثبت نام کردند؛ تاکنون ۱۵ درصد آنها زمین گرفته اند

🔊دکتر فاطمه محمدبیگی، رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس در آیین «واگذاری زمین به ۲۵۰۰ خانواده؛ ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان تهران»:

🔸بیش از ۲۰۰ هزار خانواده تاکنون در حوزه زمین رایگان ثبت نام کرده اند و مشمول زمین رایگان ۳ فرزندی و بیشتر هستند. از فروردین امسال که واگذاری زمین ها توسط وزارت راه و شهرسازی شروع شده، ۱۵ درصد اینها زمین های خود را دریافت کردند.

🔸پنجره جمعیتی فقط برای ۵ سال باز خواهد بود و در این ۵ سال اگر بتوانیم موضوعات مهم و اصلی مردم را در تامین مسکن و کاهش تورم و ساخت خوابگاه های متاهلی و دانشجویی و ارائه تسهیلات بانکی و واگذاری‌ زمین‌ها را داشته باشیم می توانیم از لبه پرتگاه جمعیتی عبور کنیم ولی اگر غفلت کنیم معلوم نیست سرنوشت این کشور چه خواهد شد.

🔸واگذاری زمین ها برای مردم امیدآفرینی کرده و وظیفه ما حرکت در این مسیر است. همان طور که مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس تاکید داشتند قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده یک قانون «حیاتی» و لازم الاجراست، لذا باید همه مسئولان در این حوزه ورود ویژه و جدی داشته باشند.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید