پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

دکتر محمدبیگی:

پرونده هفتسنگان دوباره در کمیسیون اصل نود به جریان خواهد افتاد

برای امیدبخشی به مردم، مطالبه‌گران و عدالتخواهان حمایت شوند

🔊دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با تاکید بر اینکه حفظ مدیران پاکدست و چهره‌های عدالتخواهِ واقعی و نیز نیروهایی که برای مردم امیدبخش هستند برای کشور و نظام اسلامی اهمیت فراوانی دارد، گفت: همچنان با گذشت سال‌ها افکار عمومی استان قزوین نسبت به پرونده‌هایی چون هفت‌سنگان و حواشی آن اقناع نشده و انتظار مردم از نمایندگان و مسئولان این است که این موضوع را در کمیسیون اصل نود و مراجع نظارتی و قضایی پیگیری و در صورت لزوم مجدداً اعاده دادرسی آن را از دستگاه قضایی بخواهند.

🔻 وظیفه ما این است که با حمایت از نیروهای امین و انقلابی که مسبوق به سابقه مبارزه با فساد و چهره عدالتخواهی هستند، سرمایه اجتماعی مردم را تقویت کرده و جوانان را امیدوار کنیم. از ابتدای نمایندگی تاکنون هنوز هم برخی از کارگران شرکت‌هایی که نحوه واگذاری آن مورد سوال است و مردم در زمینه هفتسنگان به ما مراجعه می‌کنند و خواهان پیگیری جدی موضوع هستند، ما نیز پیگیری‌های کرده ایم اما نتایج قانع کننده نبوده است.

🔻 دستگاه قضایی بدون شک درک و شناخت درستی از وضعیت کشور و فضای رو به جلوی انتخابات داشته و انتظار این است که در ارتباط با موضوع سرپرست فرمانداری قزوین، نسبت به حل مسئله همکاری و همراهی کند تا فضای افزایش مشارکت عمومی و امید اجتماعی رقم بخورد. بنده در اینباره گلایه جدی دارم و این گلایه را نیز با مقامات ارشد قضایی کشور و استان و وزارتین دادگستری و کشور و معاونت پارلمانی دولت مطرح کرده‌ام. اینکه افکار عمومی نسبت به موضوع واگذاری، مناقصات، تغییر کاربری و ساخت و ساز در هفت سنگان قانع نشده و علاوه‌بر آن مطالبه‌گران و پیگیران پرونده و عدالتخواهان تحت تعقیب قرار می‌گیرند، مورد انتقاد ماست.

🌀 متن کامل این مصاحبه را اینجا بخوانید:

mehrnews.com/x33kdS

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. علی وهاب پور گفت:

    سرکارخانم محمدبیگی نماینده محترم انتقال زندان چوبیندر علیرغم قانون مجلس مصوبه سال 1384 انتقال زندانها از جوار اماکن مسکونی به بهانه مختلف اجرا نگردیده است در راستای نظارت وپیگیری اجرای قوانین از اولویت های مطالبه جمعیت پانزده هزارنفری چوبیندر انتقال زندان ورفع معضلات ومشکلات ناشی از آسیب های اخلاقی وروانی وبهداشتی و زیست محیطی واقتصادی واجتماعی برای مردم زحمتکش ومستضعف محل می باشد.از جنابعالی وسایر همارانتان درخواست اکید دارد این موضوع در فرصت پیش آمده برنامه هفتم توسعه گنجانده شود تا در واقع ام المصائب و ام المشاکل این ناحیه حل وفصل گردد.لطفا” پیشرفت اقدامات برای اطلاع اهالی ارسال گردد.

دیدگاهتان را بنویسید