پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

پیگیری دکتر محمدبیگی از پروژه بیمارستان شهید رئیسی

پایان اسکلت بتنی بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین تا مردادماه

دکتر فاطمه محمدبیگی نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم شریف قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز به همراه دکتر رجحانی معاون امور عمرانی استانداری قزوین و دکتر دیدبان رییس دانشگاه علوم پزشکی از پروژه ابر پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی شهید آیت الله دکتر رییسی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت ساخت و ساز این پروژه قرار گرفت.

دکتر محمدبیگی نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در این بازدید گفت: استان قزوین با کمبود جدی تخت بیمارستانی مواجه است، در طول مجلس یازدهم جلسات مستمر و متعددی با مسئولان ذی ربط در زمینه پروژه‌های بیمارستانی استان داشتیم که با تکمیل آن ظرفیت تعداد تخت‌های بیمارستان دولتی استان نزدیک به دو برابر خواهد شد.

پروژه ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی شهید رئیسی قزوین نزدیک به ۹۵ درصد پیشرفت در زمینه فوندانسیون و اسکلت بتنی پروژه را دارد و امیدواریم تا مرداد ماه تکمیل این مرحله به ۱۰۰ درصد برسد.

اجرای این پروژه محصول یک کار تیمی بسیار خوب در سطح ملی و استان است که به عنوان خادم ملت از تمام تلاشگران این حوزه تشکر میکنم.

این پیگیری ها در مجلس دوازدهم هم با قوت ادامه خواهد داشت. در حال مذاکره با متولیان مربوطه برای تسریع در اجرای پروژه و تجهیز امکانات به روز و تامین کادر سلامت مورد نیاز برای پروژه ملی بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی هستیم.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید