پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

جلسات نظارتی؛

نشست تخصصی مجمع نمایندگان استان با تشکل‌های کارگری و بازنشستگی استان

در چهارمین نشست تخصصی نظارتی مجمع نمایندگان استان قزوین امروز، دکتر محمدبیگی رئیس مجمع، دکتر سیاهکلی و مهندس رحمانی نمایندگان محترم استان و ریاست دیوان محاسبات استان میزبان نمایندگان تشکل های کارگری و بازنشستگی، خانه کارگر، مدیران تأمین اجتماعی و مدیریت درمان استان شدند.

🔻در این نشست نمایندگان تشکل‌های کارگری و بازنشستگی به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداخته و مدیران سازمان تأمین اجتماعی و مدیریت درمان استان نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کردند.

🔊دکتر محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان در این نشست با انتقاد از عدم همراهی برخی بیمارستان های خصوصی با تامین اجتماعی و عدم قرارداد با آنها گفت: بیش از ۶۰ درصد جمعیت استان کارگری و تحت پوشش تأمین اجتماعی است، چرا باید این ظرفیت درمانی از ارائه خدمات به افراد تحت پوشش خودداری کند؟! باید با این موضوع برخورد جدی شود/در لایحه برنامه هفتم توسعه شاهد ضعف های شدید در حوزه حمایتی از دهک‌های پایین همچنین کارگران و بازنشستگان هستیم. اصلاح ویژه این لایحه قطعاً نیازمند اقدام و همت جدی همکارانم در مجلس است/در خصوص بیمه کارگران ساختمانی به جد پیگیر رفع ایرادات و حمایت از این قشر زحمتکش هستیم.

🌀گفتنی است نشست مجمع نمایندگان استان با دیوان محاسبات، جهاد کشاورزی، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از دیگر نشست‌های نظارتی امروز دکتر محمدبیگی و نمایندگان استان بود.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید