پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

با حضور بانوان فعال استان؛

نشست بازنمایی زن و حجاب در رسانه ملی و بررسی لایحه عفاف و حجاب

نشست بازنمایی زن و حجاب در رسانه ملی و بررسی لایحه عفاف و حجاب (۱ تیر) با حضور جمعی از بانوان فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

♦️در این نشست هم‌اندیشی بانوان حاضر به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود در حوزه لوایح حوزه زنان و عفاف و حجاب همچنین عملکرد صدا و سیما در حوزه‌های مختلف پرداختند‌.

🔊دکتر فاطمه محمدبیگی عضو هیئت مدیره بنیاد عفاف و حجاب و رئیس مجمع نمایندگان استان در این نشست با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب یک قانون الهی و از زیباترین قوانین اجتماعی اسلام است که هر چه بیشتر از زمان زیست اجتماعی بشر می گذرد اهمیت این قانون بیشتر نمایان می شود، گفت: در حال حاضر ۱۶ قانون در حوزه قانون‌مند کردن مقوله عفاف و حجاب در کشور وجود دارد که متاسفانه در حوزه اجرا شاهد کم کاری بسیار از سوی مسئولان مرتبط هستیم، برخی از مفاد این قوانین نیاز به اصلاح و بروزرسانی دارد. در خصوص لایحه پیشنهادی دولت و قوه قضائیه در حوزه عفاف و حجاب نیز باید گفت که انتقادات بسیاری از سوی کارشناسان و نخبگان به آن وارد شده که در مجلس به جد پیگیر اصلاح آن و رفع ایرادات و بررسی تمام ابعاد این لایحه خواهیم بود. در این خصوص ضرورت دارد دیدگاه های افراد صاحب نظر جمع آوری و در لایحه مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید