پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

مدیرانی از دیار مینودری؛ مهمان خانه ملت

روز گذشته جمعی از مدیران مدیریت شهری استان مشتمل بر شهرداران، روسای شوراهای اسلامی شهرها، اعضای شوراهای شهرستانی و مجمع عالی شوراها، مدیر کل امور شهری و کارشناسان دفتر امور شهری ‌و شوراهای استانداری قزوین با هماهنگی دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان، مهمان مجلس شورای اسلامی شده و ضمن ملاقات با مجمع نمایندگان استان در نشست های جداگانه با جمعی از نمایندگان مطالبات، دغدغه ها و پیشنهادات خود را در حوزه‌های مختلف مرتبط با حوزه کاری مطرح کردند.

🔻دکتر کاظمی نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس: طرح مدیریت شهری در حال تکمیل است، تلاش ما این است قبل از پایان این مجلس این طرح به سرانجام برسد.

🔻دکتر متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس: مجلس یازدهم به لحاظ تقنینی، نظارتی و سبک زندگی انقلابی عمل کرد و عقلانیت را به رخ کشاند.

🔻دکتر سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست: در مجلس پیگیر موضوع فرونشست زمین در مناطق مختلف از جمله در دشت قزوین هستیم.

🔻دکتر سیاهکلی: تلاش ما این است که قانون جامع مدیریت شهری به سرانجام برسد چرا که این قانون نجات بخش است.

🔊 دکتر محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین: با تصویب طرح جامع مدیریت شهری در مجلس، زمینه مشارکت مردم در تصمیم گیری ها را افزایش می دهد. در لایحه برنامه هفتم توسعه به مدیریت شهری، کارگران و بازنشستگان بخوبی پرداخته نشده است اما این اشکالات در کمیسیون تلفیق برنامه در حال برطرف شدن است.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید