پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

میز خدمت دولت و مجلس در طارم و کوهین؛

محرومیت های شمال قزوین را دریابید

در ادامه بازدیدهای میدانی دکتر فاطمه محمدبیگی بانوی نماینده استان ۱٠ روستای کوگیر علیا، کوگیر سفلی، ملاعلی، طرازان سفلی، طرازان علیا، حسن علی، قلعه، اسبک، طوینان و گزنه در طارم و کوهین مقصد برپایی میز خدمت مسئولان قرار گرفت و ضمن دیدار چهره به چهره خادم ملت با اهالی خونگرم این روستاها، مشکلات و مطالبات مردم این دیار مورد پیگیری قرار گرفت.

نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز در این میز خدمت که با حضور جمعی از مدیران استانی و منطقه ای انجام شد، بعد از شنیدن دغدغه‌های مردم در حوزه‌های مختلف از جمله کمبود آب شرب و کشاورزی، ضرورت به سازی آسفالت راه ها، ضرورت لایروبی قنوات، ضعف اینترنت و آنتن دهی و ضرورت توسعه طرح های هادی گزارشی از اقدامات انجام شده و یا در دست انجام و موانع پیش رو برای خدمت به مردم را از مسئولان مرتبط دریافت کرد.

دکتر محمدبیگی با اعلام اینکه متاسفانه برخی از مناطق استان قزوین به ویژه در شمال استان از محرومیت های زیرساختی در رنج است. گفت: ضرورت دارد مسئولان به صورت ویژه برای رفع محرومیت در این مناطق از جمله کوهین، طارم و الموت ورود کرده و بستر تحول و محرومیت زدایی را رقم زنند.به عنوان خادم ملت این مهم را به مانند گذشته با جدیت در سطح ملی و استانی پیگیر هستم تا شاهد خروج این مناطق زیبا و بکر با ظرفیت های عظیم از بن‌بست محرومیت باشیم.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید