پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

مطالبه مهم دکتر محمدبیگی؛

لزوم ورود جدی دانشگاه امام برای جذب و تربیت نیروی انسانی پروژه چشمه نور

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز در نشست مجمع نمایندگان استان با هیئت رئیسه دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره):

دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) وجهه و آبروی گفتمانی نظام جمهوری اسلامی ایران است، باید این ویترین گفتمانی برای تمدن‌سازی نوین اسلامی حفظ و برای آن هزینه کنیم. باید تعامل بین دانشگاه و استانداری شکل صحیحی به خود بگیرد.

پروژه عظیم چشمه نور می‌تواند بستر رشد و توسعه استان و کشور را به شکل شگرفی فراهم کند.باید بودجه ملی ویژه برای این پروژه اختصاص یابد با راه‌اندازی آن از حرکت بر لبه دانش نوین در دنیا عقب نمانیم. از دکتر قالیباف خواسته‌ایم که از ظرفیت سران 3 قوه برای افزایش اعتبارات این پروژه استفاده شود. دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز باید ورود جدی برای جذب و تربیت نیروی متخصص این پروژه داشته باشد.

در #قانونحمایتاز_خانواده ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان را ۱۰ برابر کردیم، دانشگاه های استان باید ظرفیت خود را به این سمت سوق دهند.

تمدن‌سازی نوین اسلامی و ایرانی با جذب بیشتر پذیرش دانشجویان خارجی سرعت می یابد و می‌توانیم در انتقال فرهنگ و ارزش‌های انقلاب موفق‌تر باشیم.

تقویت دانشکده کشاورزی در دانشگاه امام اهمیت و ضرورت دارد؛ از مسئولان دانشگاه تقاضا دارم ظرفیت‌های این حوزه افزایش یابد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید