پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

دکتر محمدبیگی در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قزوین:

لزوم توجه ویژه به دانشگاه تربیت‌معلم؛ مهد تربیت تربیت‌کنندگان نسل آینده

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز با حضور در دانشگاه فرهنگیان قزوین، با جمعی از دانشجویان این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد. وی ضمن شنیدن دغدغه‌ها و مطالبات دانشجویان این دانشگاه تاکید کرد: دانشگاه تربیت معلم از مهمترین دانشگاه های کشور در حوزه تربیت مربیان و تربیت کنندگان نسل آینده است. دانشجویان این دانشگاه علاوه بر خود، جامعه را نیز تربیت می کنند و افق آینده کشور در این فضا رقم می خورد.

الحمدلله مجلس یازدهم در حوزه مطالبات معلمان قدم های بلندی برداشته که از جمله آن نهایی شدن قانون رتبه بندی معلمان بعد از سال ها انتظار بود. این قانون به دولت ابلاغ شده و مطالبه جدی ما از دولتمردان اجرای کامل آن است.

خوابگاه متاهلی دانشجویان از جمله مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است، متاسفانه دانشگاه ها تنها ۷ دهم درصد به خوابگاه ها را به دانشجویان متاهل اختصاص داده اند که این موضوع فاجعه است. باید این روند اصلاح شده و طبق قانون حداقل ۱۰ درصد خوابگاه ها به دانشجویان متاهل اختصاص یابد. اقداماتی در برخی از دانشگاه های استان شروع شده، امیدواریم بزودی در دانشگاه فرهنگیان نیز خوابگاه متاهلی راه اندازی شود.

بازدید از بخش های مختلف دانشگاه فرهنگیان و حضور در جلسه شورای معاونان همچنین دریافت گزارشی از اقدامات انجام شده از مدیریت این دانشگاه از دیگر بخش های بازدید دکتر محمدبیگی از دانشگاه فرهنگیان بود.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید