پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

در نشست نخبگان و فعالان گروه های جهادی و بسیج سازندگی کشور؛

قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) در انتظار بودجه

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در نشست نخبگان و فعالان گروه های جهادی و بسیج سازندگی کشور (۱۵ مرداد) ضمن خداقوت به بسیجیان‌ جهادگر به مناسبت پنجمین سالگرد دیدار جهادگران با رهبر عزیز انقلاب گفت: رهبر انقلاب همواره بر موضوع اهمیت کار جهادی، مجلس جهادی و دولت جهادی تاکید دارند، باید بسیج سازندگی، فرهنگ جهادی را در جامعه ترویج دهد و با دیدی پدرانه به حمایت هدایت پشتیبانی، تنظیم گری، خط مشی گذاری و آینده نگری و آینده نگاری گروه ها و قرارگاه های جهادی و فعالان جهادگر کشور بپردازد.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای ترویج فرهنگ‌ جهادی باید خانواده جهادگر را در جامعه ترویج نمود چرا که خانواده سلول اصلی جامعه است. هنوز از محور راهبردی خانواده محوری که رهبر معظم هم تاکید ویژه ای بر آن در تمام راهبردنگاری ها، برنامه ریزی ها و قانونگذاری ها دارند، عقب هستیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان اعلام کرد: در مجلس انقلابی یازدهم قانون حمایتی محرومیت زدایی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای پشتیبانی از ارائه خدمات جهادی و بسیج سازندگی مصوب و ابلاغ شد اما سازمان برنامه و بودجه فقط اعتبار اندکی از آن را تامین کرد! از این سازمان گله مندیم و مطالبه جدی ما تجدید نظر جدی در این فرآیند است. بسیاری از پروژه های آبرسانی جهاد کشاورزی و راه‌سازی و زیرساختی در غالب قرارگاه امام حسن (ع) همچنان بدون تامین بودجه‌ باقی مانده است.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید