پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

دکتر محمدبیگی خبر داد:

فرهنگسرای چوبیندر بزودی تکمیل و افتتاح می‌شود

میز خدمت با حضور دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز، مهندس سیدرضی شهردار منطقه یک قزوین و مهندس تقوی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در مسجد صاحب الزمان (عج) چوبیندر برگزار شد.

♦️در این میز خدمت مردم شریف این منطقه به بیان دغدغه‌ها و معضلات چوبیندر پرداخته که از جمله آن لزوم حل معضلات زندان مرکزی در این منطقه، ساماندهی اتباع خارجی غیر مجاز ، کاهش آسیب های اجتماعی، ضرورت ایجاد مراکز تفریحی و ورزشی و اشتغالزایی می توان نام برد که مسئولان حاضر به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده یا در دست انجام پرداختند.

🔊 دکتر محمدبیگی نیز با تاکید بر لزوم همت مسئولان برای کاهش محرومیت های مناطق محروم و منفصل شهری گفت: ان شاءالله بزودی فرهنگسرای چوبیندر تکمیل و افتتاح خواهد شد. همچنین پیگیر تأمین سالن ورزشی و تجهیز چمن مصنوعی در این منطقه هستیم. یکی از موضوعات مورد تاکید در اقبالیه و چوبیندر تسریع در روند احداث پروژه فاضلاب شهری است که در این زمینه مکاتبات و دیدارهایی با وزیر نیرو جهت جذب اعتبار این پروژه انجام داده ایم. ساماندهی انهار و کانال فاضلاب و سرپوشیده شدن قسمت‌های آلاینده آن نیز از اقدامات خوب انجام شده دراین مدت است.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید