پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

دکتر محمدبیگی در دیدار با امام جمعه آبیک:

سال ۱۴۰۱ سالی پر از تحولات خوب در حوزه سلامت و آب در آبیک

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز همزمان با اعیاد نوروزی، ضمن حضور در شهرستان آبیک با حجت الاسلام میرامینی امام جمعه محترم آبیک دیدار و ضمن تبریک آغاز سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان گفت: الحمدلله سال ۱۴۰۱ سالی پر از تحولات خوب در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه سلامت و آب در شهرستان آبیک به شمار می رود؛ چنانچه بعد از ۱۶ سال انتظار به واسطه پیگیری‌های منسجم و مستمر نمایندگان و مسئولان استانی بالاخره آب یک به آبیک رسید و مردم شریف این منطقه با آب بدطعم خداحافظی کردند.

🔻همچنین در حوزه سلامت نیز با پیگیری های مختلف شاهد کلنگ‌زنی فاز الحاقی بیمارستان شهدا بودیم که خوشبختانه مراحل ابتدایی انجام فوندانسیون این پروژه در حال انجام است.

🔻از دیگر اخبار خوب حوزه سلامت شهرستان آبیک می توان به آماده سازی محل اسکان پزشک در شهرهای خاکعلی و قشلاق اشاره کرد. همچنین مرکز جامع سلامت در خوزنان و زیاران در حال تکمیل است و ان شاءالله در فصل بهار شاهد بهره‌برداری از تعدادی از این پروژه ها خواهیم بود. جذب نیروهای متخصص برای بیمارستان شهدا از دیگر اقدامات مثبت در حوزه سلامت به شمار میرود که با پیگیری ها و رایزنی‌های متعدد انجام شده است.

🔻قطعاً عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز بسیار است و باید تمامی مسئولان با همت جهادی و تلاش شبانه روزی در مسیر رشد و توسعه این شهرستان و خدمت مردم صبور و شریف این منطقه کوشا باشند.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید