پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

دکتر محمدبیگی در جمع کارگران و بازنشستگان حاضر در مقابل مجلس:

برای از بین بردنِ قراردادهای سفیدامضا تلاش می‌کنیم

دکتر محمدبیگی در جمع کارگران و بازنشستگان حاضر در مقابل مجلس:

♦️صدای بلند مطالبات شما هستم/ برای از بین بردنِ قراردادهای سفیدامضا تلاش می‌کنیم/ رفاه کارگران و بازنشستگان برای ما مهم است

♦️دکتر فاطمه محمدبیگی عضو فراکسیون کارگری و رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین ضمن حضور در جمع کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی که به مناسبت گرامیداشت سالروز تامین اجتماعی در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع و پیگیر مطالبات خویش در اعتراض به برنامه توسعه هفتم بودند، گفت: خدا را شاکرم که به عنوان فرزند یک کارگر زحمتکش، صدای بلند مطالبات شما هستم. با نداری کارگران زندگی کردم و با نان حلال کارگری به خانه ملت آمدم تا دستاوردهای کارگران عزیز و زحمتکش را به رخ بکشم.

🔻عرق‌های جبین شما را که در کارگری ریخته شده، برای مطالبه‌گریِ به حق پاس می‌دارم. مطالبات شما را در صحن و به وزیر کار منتقل می‌کنیم و برای از بین بردنِ قراردادهای سفیدامضا تلاش می‌کنیم. رفاه کارگران و بازنشستگان برای ما مهم است. در خصوص مسائل حوزه بیمه سلامت، بیمه تکمیلی و مسائل درمان چندین بار با وزیر بهداشت و وزیر کار جلسه داشتیم و می‌خواهیم درد کارگران را ببینند و سطح بیمه را بالا ببرند.

🔻با محاسبه‌ی ۵ سال آخر مستمری مخالفیم، هر چند با مبنا قرار دادنِ حقوق دو سال باز هم حقوق کارگران ناچیز است. کارگران بدانند در کمیسیون های اجتماعی و بهداشت مطالبات شما را به طور ویژه پیگیریم و انتقادات شما در خصوص برنامه هفتم توسعه را به جد مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید