پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

دعوت برای یک روز تاریخ‌ساز دیگر؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، نمایشی غرورآفرین و دشمن شکن از وحدت ملت ایران خواهد بود

دکتر محمدبیگی در پیامی از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و مردم ولایتمدار استان قزوین جهت حضور پرشورتر در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

🔻بار دیگر فجر پیروزی انقلاب اسلامی که یادآور دلاوری‌ها و رشادت های ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است، دمید. انقلابی که مردم عزیز و فهمیم با اتکال به قدرت لایزال الهی به ندای حق‌طلبی و عدالت‌جویی امام خمینی (ره) لبیک گفته و بساط حکومت ظلم و جور پهلوی را پس از سال ها مبارزه برچیدند.

🔻اکنون در آستانه بهار پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تناور شدن این درخت تنومند در گذر از انواع تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام و پی‌ریزی فتنه‌های پیچیده جهت خدشه‌دار کردن وجهه انقلاب اسلامی هستیم.

🔻اینجانب ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر این باورم که حضور باشکوه آحاد ملت همیشه بیدار ایران اسلامی در آوردگاه عظیم اراده های پولادین در راهپیمایی۲۲ بهمن، این پیام را به جهانیان می دهد که ملت ایران تا آخر پای آرمان های خویش ایستاده است. این حضور نمایشی غرور آفرین و دشمن شکن از وحدت ملت خواهد بود که پایداری در برابر زورگویان عالم را به نمایش خواهد گذاشت، دوستداران این نظام اسلامی را شادمان و دشمنان قسم خورده اش را مأیوس و ناامید خواهد کرد.

فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم ولایتمدار قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید