پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

دیدار مردمی دکتر محمدبیگی در دفتر ارتباطات مردمی شهرستان آبیک

دیدار با جمعی از بزرگان هیئات مذهبی و مطالبه گران حوزه عفاف و حجاب آبیک

دکتر فاطمه‌ محمدبیگی نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در ادامه دیدارهای مردمی خود، در سفر به شهرستان آبیک (اول شهریور) میزبان جمعی از مراجعه‌کنندگان از اقشار مختلف مردمی در دفتر ارتباطات مردمی خود در این شهرستان بود و ضمن شنیدن مشکلات و دغدغه‌های مراجعین، پیگیر حل گوشه‌ای از آن از طریق تماس با مسئولان و مکاتبه با مدیران مربوطه شد. این دیدارها در راستای تکریم ارباب رجوع به صورت متناوب در نقاط مختلف حوزه انتخابیه برگزار می شود‌.

🌀 دکتر محمدبیگی همچنین با یکی از بانوان آمرین به معروف آبیکی که دچار سوءقصد قرار گرفته بود و جمعی از مطالبه‌گران حوزه عفاف و حجاب دیدار و بر لزوم حمایت از آمرین به معروف تاکید کرد.

♦️ حضور در جمع تعدادی از بزرگان هیئات مذهبی این شهرستان از دیگر برنامه‌های دکتر محمدبیگی بود که در این دیدار صمیمی بانوی نماینده استان شنوای صحبت ها و دغدغه‌های این عزیزان شد.

🌀 بازدید سرزده از پروژه الحاقی بیمارستان شهدای آبیک و نشست با مدیریت و پزشکان این بیمارستان، دیدار با فرمانده سپاه آبیک و تبریک انتصاب ایشان و بازدید از وضعیت فاضلاب شهری آبیک از دیگر برنامه های این سفر یک روزه بود.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید