پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

نشست فراکسیون زنان و خانواده مجلس با حقوقدان‎ شورای نگهبان؛

دکتر محمدبیگی: ضرورت ارتقاءجایگاه بانوان در مراکز تصمیم گیری

دکتر محمدبیگی رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای این فراکسیون طی نشستی با حقوقدانان‎ شورای نگهبان پیگیر موضوعات مختلف در حوزه ‎زنان و ‎خانواده شد.

دکتر محمدبیگی نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های شورای نگهبان گفت: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب، شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام، یکی از مهم‏ترین نهاد‌های حکومتی، مطمئن‌ترین دستگاه برای حراست از نظام اسلامی و مانع انحراف نظام از خط دین و اسلام و قانون اساسی است.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس بر ضرورت افزایش تعداد بانوان در مناصب مدیریتی و استفاده از ظرفیت آنها در حوزه های مختلف از جمله در حوزه سیاستگذاری و قانونگذاری تاکید کرد و گفت: در فراکسیون زنان و خانواده مجلس به دنبال تفکر فمینیستی نیستیم و تنها به دنبال تکریم جایگاه زنان و خانواده و تقویت جایگاه آنها با بهره گیری از نظام سازی قرآنی و دینی هستیم. در حال حاضر تنها ۱۴ نماینده در کشور خانم هستند که در مقابل چالش های حوزه زن و خانواده و توانمندی فوق العاده بانوان بسیار ناچیز است. امیدواریم زمینه ارتقاءجایگاه بانوان در مراکز تصمیم گیری فراهم شود تا در دوره های آینده شاهد افزایش تعداد بانوان در مجلس براساس شایستگی و توانمندی آنها برای حل نظام مسائل زنان وخانواده و پیشرفت کشور در تمام امور با حضور فعال زنان باشیم، نکته مهمی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید