پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید

دکتر محمدبیگی: شهادت آیت الله رئیسی یاد و خاطره شهید رجایی را برای ما زنده کرد

آخرین جلسه علنی مجلس یازدهم، امروز سه‌شنبه حال و هوای دیگری دارد. شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شهید، آیت‌الله شهید آل هاشم امام جمعه محترم تبریز، شهید دکتر امیر عبداللهیان وزیر خارجه شجاع و جهادی و سایر همراهان مجلس را در بهت فرو برده و در چهره همه نمایندگان حزن غمی موج می‌زد.

▪️نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مراسمی پیش از آغاز صحن علنی امروز (سه‌شنبه 1 خردادماه 1403) مجلس یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه ایشان را گرامی داشتند.

▪️دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم داغدار قزوین، آبیک و البرز در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جانسوز آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که عزت کرامت و استقلال را همواره برای ایران و ایرانی به ارمغان آورد، گفت: آیت الله رئیسی، سید خدمت و شهید مظلوم بود و امیرعبداللهیان امید ملت‌های مظلوم جهان بودند که شهادت ایشان و همراهان آنان از جمله آیت الله آل هاشم که بسیار مردی فقیه و ولایتمدار بودند و به آرزوی دیرینه خود رسیدند که به عنوان سومین شهید امام جمعه تبریز در تاریخ ثبت شد را تسلیت عرض می‌کنم.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید