پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

افتتاح بام شهر قزوین با حضور بانوی نماینده استان و مسئولان

دکتر محمدبیگی: باید پروژه‌های عمرانی و تفریحی خانواده‌محور افزایش یابد

با حضور دکتر فاطمه محمدبیگی و جمعی از مسئولان استانی و شهری بام شهر قزوین در ۱۷ هکتار با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و قرار گرفتن در موقعیت طبیعی بکر و مشرف‌به شهر همچنین داشتن جاده اختصاصی نورالشهدا در جوار مزار ۸ شهید گمنام افتتاح شد.

نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز در این مراسم با تقدیر از زحمات شهردار و اعضای شورای شهر قزوین برای ایجاد این تفرجگاه، گفت: این فضای دلنشین می‌تواند برای هم شهری ها و هم وطنان عزیزمان فضایی مناسب جهت تفریحات سالم باشد و بستر رونق جذب گردشگر را بیشتر کند. بی شک هم افزایی و همدلی مسئولان و برنامه ریزی منسجم می تواند زمینه خدمت به مردم را فراهم کند لذا همه ما به عنوان خادمان ملت باید قطعات پازل خدمت را به هم وصل کرده و با توکل به خدا در این مسیر گام برداریم در این صورت خداوند نیز همراه و یاریگر ما خواهد بود.

دکتر محمدبیگی تاکید کرد: امروز خانواده‌ها به ویژه نوجوانان، جوانان و بانوان مطالبه گر چنین پروژه هایی هستند. هر چه مدیران شهری و مسئولان در راستای تقویت سیستم خدمت رسانی در حوزه اوقات فراغت خانواده ها و نسل کنونی قدم بردارد و زیست اجتماعی عفیفانه و معنوی را در راستای پر کردن اوقات فراغت به بهترین نحو فراهم کند بیشک به آسایش روحی، امنیت اجتماعی و استحکام خانواده ها کمک کرده اند.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید