پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

بیانیه فراکسیون زنان و خانواده مجلس

دنیا قطعا پاسخ کوبنده سربازان اسلام را در خونخواهی شهید هنیه خواهد دید

فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ترور مجاهد نستوه دکتر اسماعیل هنیه را محکوم کرد

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلً

امروز قلوب تمام آزادی خواهان جهان و به ویژه کشورهای محور مقاومت داغدار شهادت مظلومانه جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رضوان الله تعالی علیه رهبر سیاسی جنبش مقاومت حماس و مجاهد شجاع و بزرگ فلسطینی است.

سفر شهید هنیه به تهران به عنوان میهمان مراسم تحلیف رئیس جمهور محترم در مجلس شورای اسلامی، یک سفر دیپلماتیک و طبق عرف سیاسی و بین المللی و پروتکل های بین المللی بود و اقدام تروریستی باند قاتل صهیونیستی در به شهادت رساندن این رزمنده نستوه و مجاهد خستگی ناپذیر، توطئه ای استکباری و مجرمانه است که در نزد تمام ملت های آزاده جهان محکوم است.

این ترور بی شرمانه صهیونسیتی_ آمریکایی که در خاک جمهوری اسلامی ایران انجام شد، قطعاً مجازات سختی برای عوامل و آمران آن در پی خواهد داشت.

فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت این جنایت ضد بشری، شهادت مجاهد بزرگ جهان اسلام را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، ملت شریف و مقاوم فلسطین و کشورهای محور مقاومت، خانواده و بازماندگان صبور و خستگی ناپذیر رهبر مقاومت فلسطین و تمامی ملت‌های آزاده و عدالت‌خواه جهان تبریک و تسلیت گفته و از ایزد منان علو درجات را برای این مرد بزرگ و همه شاهدان شهید مقاومت خواهان است.

از ملت عزیز و شهیدپرور ایران اسلامی دعوت می کنیم تا ضمن حضور پرشور در مراسم تشییع شهید دکتر هنیه بار دیگر انزجار خویش را از رژیم کودک‌کش صهیونسیتی و حمایت قاطع از ملت مظلوم اما مقتدر فلسطین را اعلام و پیام ادامه نهضت مقاومت و طوفان الاقصی را تا حصول پیروزی نهایی و نابودی غاصبان سفاک را به گوش ملت‌های آزاده و عدالت‌خواه جهان برسانند. به جهانیان اعلام می کنیم که راه مقاومت محکم تر از همیشه تا آزادی قدس شریف و نابودی رژیم سفاک صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

دنیا قطعا پاسخ کوبنده سربازان اسلام را در خونخواهی این شهید سعید خواهد دید

والسلام من اتبع الهدی

فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید