پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

دعای مردم آبیک بدرقه راه شماست

دکتر محمدبیگی ضمن تقدیر از تلاش مجاهدانه امام جمعه سابق آبیک: دعای مردم آبیک بدرقه راه شماست

🌀دکتر محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در پیامی از زحمات و تلاش شبانه روزی حجت الاسلام حسینی‌میرامینی امام جمعه سابق شهرستان آبیک تقدیر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام جمعه مردمی برادر ارجمند جناب حجت الاسلام حسینی‌میرامینی

سلام علیکم

🔻به شکرانه توفیق و به پاسداشت همت وثیق حضرتعالی برای اقدامات، فعالیت ها و زحماتی که در شهرستان آبیک نسبت به پیگیری مسائل فرهنگی، مذهبی، سیاسی، اجتماعی همچنین همراهی مجددانه با مسئولان جهت رفع مشکلات و مسائل مردم عزیز داشته اید، بر خود وظیفه دانستم که از طرف مردم قدرشناس استان بویژه شهرستان آبیک از جنابعالی تشکر و قدردانی نمایم.

🔻 الحمدلله در ۳ سال گذشته شاهد مجاهدت و شجاعت شما در کنار دلسوزان و مسئولان برای به ثمر رساندن و باز کردن گره های ده ها ساله چون رساندن آب سد طالقان به آبیک و دغدغه ارتقاء وضعیت بهداشتی_درمانی و رفع مشکلات بیمارستان شهدا، صیانت از پیغمبرکوه و حل مشکلات آلاینده ها و آلودگی هوا و بسیاری مطالبات مردمی و تقویت معنویت در شهرستان آبیک بوده ام که قطعاً در اذهان یکایک مردم قدرشناس منطقه به یادگار خواهد ماند. بیشک این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده شما خواهد بود.

🔻 بجاست به عنوان خادم ملت در خانه ملت، از همت و ممارست شما در حدود ۵ سال حضور اثرگذار در سنگر امامت جمعه و خدمت در جهت تحقق اهداف عالیه اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای فرامین مقام عظمای ولایت و مرجعیت رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) تشکر کنم. بجاست انتصاب جنابعالی به‌عنوان امام جمعه شهرستان پیشوا را تبریک عرض کنم.

🔻امیدواریم با توکل به خداوند منان و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت در عرصه های زندگی مشحون از عطر خوش نواز الهی باشید و به عنوان نیروی خدمتگزار برای تعالی دین مبین اسلام، گام های مستحکم و مستمری بردارید و عاقبت بخیری که آرزوی دیرینه همه انبیاء و اولیا و صلحای ما بوده است، قرین زندگی پرنورتان باشد.

فاطمه محمدبیگی
نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز و رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید