پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

پیگیری مطالبات استان از وزیر آموزش و پرورش در نشست مجمع نمایندگان با وزیر؛

دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای حل مشکل نیروهای خدمات آموزشی استان

دستور اختصاص اعتبار ۲۰میلیارد تومان برای تجهیز و‌نوسازی اردوگاه دانش‌آموزی یانس‌آباد

🔰 در راستای پیگیری مطالبات استان، دکتر محمدبیگی به همراهی مجمع نمایندگان استان، استاندار محترم و مدیر کل آموزش و پرورش با وزیر آموزش و پرورش دیدار کردند.

🔊 در این نشست دکتر محمدبیگی بر ضرورت اختصاص اعتبار لازم جهت بازسازی، نوسازی و تجهیز مدارس استان به خصوص در مناطق روستایی و محروم و تامین فضاهای آموزشی با توجه به تراکم بالای نفرات در کلاس‌ها تاکید کرد.

🔻ضرورت توجه ویژه به مباحث پرورشی و تربیتی دانش آموزان، پیگیری کمبود معلم در سال های آینده با توجه به نرخ بالای بازنشستگی معلمان، اجرای کامل رتبه بندی معلمان برای تمام مشمولین از زمانی که در قانون پیش‌بینی شده از مهمترین مطالبات دکتر محمدبیگی از وزیر آموزش و پرورش بود.

🔻از دیگر مباحث مورد پیگیری در این نشست، لزوم تعیین تکلیف سریع وضعیت تعدادی از معلمان خرید خدمات آموزشی استان بود که به واسطه عدم تأمین اعتبار از حضور در کلاس ها باز مانده اند که با نظر موافق وزیر آموزش و پرورش دستور لازم داده و مقرر شد با حضور معاون وزیر، مدیر کل و یکی از نمایندگان موضوع نهایی شود.

🔻 همچنین مقرر شد در راستای تأمین اعتبار جهت تجهیز اردوگاه‌های فرهنگی و آموزشی از جمله یانس آباد و ضیاء آباد، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یابد.

دستورات وزیر آموزش و پرورش در خصوص مطالبات دکتر محمدبیگی در حوزه تعیین تکلیف نیروهای خدمات آموزشی، نوسازی و تجهیز اردوگاه‌های یانس آباد و شهید رجایی همچنین ضرورت تامین تجهیزات و نوسازی و به سازی مدارس شهرستان‌های آبیک و البرز

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید