پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت

درگذشت ابوشهید «حاج علی اکبر دایی دایی»

دکتر محمدبیگی با صدور پیامی درگذشت ابوشهید مرحوم «حاج علی اکبر دایی دایی» را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیل است: بسم الله الرحمن الرحیم کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ خانواده محترم دایی دایی «سلام‌علیکم‌، بما‌صبرتم»

با نهایت تأسف و تألم، خبر درگذشت ابوشهید «حاج علی اکبر دایی دایی» پدر شهید گرانقدر «مجید دایی دایی»، از خیران بزرگوار دیار مینودری را دریافت نمودم، پدری که پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستم.

بی‌شک والدین شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی مقاومت و ایثار هستند. ثمره عمر و زندگی شرافتمندانه مرحوم دایی دایی نیز تربیت فرزندانی مجاهد، انقلابی و نام‌آور بود و امید است به فضل خدا با شهیدان عزیز و بزرگوارش محشور و نزد حضرت حق مأجور باشد.

ضمن عرض تسلیت، از خداوند متعال برای آن پدر فداکار علو درجات معنوی و رحمت واسعه الهی مسئلت داشته و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی را برای خانواده آن مرحوم و بازماندگان شریف از محضر خداوند منان خواستارم. فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شهیدپرور قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید